24 kwietnia 2009

KROK KOLEJNY

I tak oto zaczynam kolejny etap swojego nie/banalnego istnienia:)
Kimkolwiek jestem, czy uśmiechem czy smutkiem - jestem tu w jakimś celu, choć go nie znam, to widzę, że jestem po coś.
Zupełnie tak samo jak Ty!!

Dziękuję, że jesteś, że towarzyszysz mi od tak długiego czasu, że jesteś, czytasz, myślisz, nawet..........jeśli ja nie wiem o tym....

Twoje istnienie, Twój oddech, słowo, brak jego - są dla mnie ważne...

Jak wiesz, pisałam innego bloga. Masz w nim swój wielki udział. Dziękuję Ci za każdą emocję, za każde westchnienie, każdy uśmiech, czekanie, milczenie, każde odejście i walkę, które sprawiły, że słowa same sączyły się z wolna.... strugami... Dziękuję za towarzyszenie, za słowo mocno i słabe, za krzyk rozpaczy, który dane mi było usłyszeć i samotność, jaką mogłam poznać. Dziękuję za przebaczenie - siłę, która niczym wodospad uczy życia szczęśliwego! Dziękuję i tym dziękczynieniem pragnę otworzyć moje nowe, piękne, sensowne i bogate życie!!!!!

Dla Ciebie......



2 komentarze: