14 grudnia 2009

(Pink Floyd)

Ode mnie zależy... moja reakcja.
Świt myśli czy zmierzch.
Krok przed siebie czy stanie w miejscu.
Ty jesteś tylko po to by mnie stymulować.
Cel jest we mnie.

Nikt nie zrobi za mnie mojego życia.
Nie będzie za mnie kochał ani narzekał.
Nie urodzi słowa, myśli, ryzyka ani nie wzbudzi miłości, radości ni pragnień.
Ty nie zrobisz za mnie mojego życia, a ja Twojego za Ciebie.
Na tym polega bycie sterem i okrętem. Pozostajesz sobie wierny do końca.
13.12.2009 r., 17.47

1 komentarz:

  1. To pierwsza na tym blogu reakcja, że tekst jest niedopracowany! Pisanie bloga jest w moim działaniu dość spontaniczne. Dlatego też teksty nie są tu "dopracowywane", niemniej jednak wielkie dzięki za tę uwagę! To mobilizujące!
    Tym bardziej, że teksty weszły już w etap upubliczniania w szerszym zakresie niż internet:)

    OdpowiedzUsuń