23 lipca 2009

Spotkanie

Moje z Tobą spotkanie dzieje się właśnie w tej chwili, w której jestem pisząc tu, a Ty jesteś czytając. Daję Tobie moje myśli tak jak i Ty się ze mną dzielisz własnymi myślami. Nie tłoczymy się tutaj. Każdy ma swój czas na wysłanie wrażeń. Gdzie one jednak płyną? Jak je odnajdujemy? Jak je poznajemy? Ileż myśli pływa gdzieś w przestrzeni, a my nie wiemy o ich istnieniu?

Spotkanie moje z Tobą przy kawie, słowie, tańcu, rozpaczy, radości są niezastąpione. Ty jesteś niezastapiony w moim życiu, a ja w Twoim. Spotkanie nasze nieprzypadkowe zawsze jest darem. A dary są różne. Czasem to radość i inspiracja, czasem smutek i walka. Zawsze jednak gdy dzieją się prawdziwie - są darem.

Spotkanie nasze jest egzaminem i marzeniem. Jest lustrzanym odbiciem, w którym możemy się przeglądać i jest sprawdzeniem kim obecnie jesteśmy. Czasem smutkiem i pragnieniem, czasem tęsknotą i intelektem, a czasem radością i inteligencją. Bywamy różnymi odbiciami. Oby tak było. Oby odbicie było informacją i inspiracją.

Spotkanie moje z Tobą tu i teraz jest już zaczynem kolejnej przemiany. Czytając moje słowa stawiasz minimum dwa kroki, ważne kroki, pierwszy jest taki, że w ogole tu wszedłeś, drugi jest taki, że czytasz. Konsekwencje Twoich kroków należą do Ciebie, tak jak ja ponoszę konsekwencje tego, że w 2006 roku zaczęłam pisać bloga.

Spotkanie nasze może być zagadaniem lub wysłuchaniem, może być wymianą lub przepychanką, są różne wersje spotkań. Nie wszsytkie lubimy, niektórym jednak się poddajemy ze względu na konwenanse. Ja pragnę by moje spotkanie z Toba było zawsze i tylko świadomym wyborem podjętym w wolności. Nie widzę powodu by walczyć, widzę natomiast wiele powodów, dla których warto się sobą dzielić.

Spotkaliśmy się w taki czy inny sposób. Poznajemy się wciąż bo nie osiągniemy pewnie stanu, w którym będzie nam dane powiedzieć, że się wzajemnie już znamy. O to właśnie chodzi - by nie stać w miejscu. Spotkaliśmy się zatem po to aby być, nawet jeśli to trwa zaledwie chwilę. Co z tej istoty spotkania wyniesiemy - nie wiem. Każde z nas pewnie coś innego. Ale spotkajmy się. Tu i teraz się spotkajmy i zachowajmy swoje piękno, urok i wolność.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz