23 lutego 2010

Spotkanie autorskie 18.02.2010 r, Grójecki Ośrodek Kultury

Fotogaleria ze spotkania autorskiego w GOK-u.

Witaj Drogi Czytelniku,

Spotkanie, które odbyło się w miniony czwartek miało swój niepowtarzalny charakter. Każdy odnalazł w tym czasie chwilę dla siebie samego, ale i miał sposobność skonfrontowania własnych myśli z drugim człowiekiem. Było mi bardzo miło gdy osoby, których nie znałam wcześniej podchodziły do mnie dzieląc się własnymi refleksjami, wspomnieniami, a także wzruszeniem.
Równie wspaniała była postawa kilku Nastolatków, którzy dzielnie pomagali Ani Merskiej w przystrojeniu Galerii i przystosowaniu jej do tego by nabrała klimatu i otoczyła wszystkich Gości ciepłem, bezpieczeństwem i spokojem. Bardzo Wam Chłopcy dziękuję!

Na spotkanie przybyli Goście z różnych okolic! Nie byli to jedynie mieszkańcy ziemi grójeckiej, ale i osoby z odległych miejscowości. Jest to wielka radość, kiedy można się dzielić sobą z drugim człowiekiem. Tak po prostu, zwyczajnie, spędzić czas, doświadczyć dobra, akceptacji, czułości. Doświadczyć zatem wszystkiego tego czym wciąż żyję i o czym są pisane przeze mnie teksty.

Kolejne spotkanie odbędzie się w Warszawie, następne już jest w przygotowaniach w szydłowieckim Zamku.

Każdego zapraszam na te spotkania. W nich bowiem upatruję przekaz dobra, piękna, energii i miłości.

Monia Magda Burzykowska
aja

Ps. Zapraszam także do galerii Ośrodka Kultury w Górze Kalwarii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz