11 listopada 2009

Tak

Na TAK tekstów napisałam już kilka.
Na TAK postawiłam swoje życie.
Na TAK filozofię się zgodziłam.
Na TAK żyć dalej będę.
Na TAK żyć tylko pragnę.
Na TAK!

Dziś już nie opowiem Ci kim byłam lat temu wiele. Nie opowiem Ci kogo spotkałam, kochałam, czasem może nienawidziłam. Nie opowiem Ci kim byłam mając lat 5, 10 i więcej. Dziś jestem tu. I dziś jestem tym kimś kogo czytasz. Dziś jestem.

Każdy z nas ma swoją historię. Każdy ma swój czas. Każdy staje twarzą w twarz ze sobą by poznać kim jest. Kim jesteś?

Każdy ma prawo do istnienia. Każdy kto istnieje jest tu niezbędny. Każdy może być sobą. Każdy jest. Czy Ty jesteś?

Każdy potrzebuje wybaczenia. Każdy potrzebuje wybaczać. Każdy ma potrzebę serca. Każdy szuka i pragnie. Każdy jest miłowany. Każdy jest wolny. Każdy jest miłością. Czy Ty wybaczasz?




............


.......


...



Słyszysz?
Słyszysz ten dźwięk serca? Własnego serca bicie słyszysz?
Kocham Cię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz