16 sierpnia 2009

Inwazja

Inwazja zmusza do działania, do obrony. Jest takim doświadczeniem, które może stłamsić, upokorzyć, ale też zmobilizować, sprowokować do dokonania zmian. Ale zawsze chyba wprowadza potrzebę samoobrony.
Czy ja chcę się bronić?
Czy ja chcę czuć potrzebę istnienia w środowisku, które wciąż zmusza mnie do samoobrony?
Co moge zrobić z inwazją, która jest?
Jaką podjąć z nią współpracę by stała się stymulatorem?

Kiedy słucham Ciebie - słucham tego co mówisz, co Ciebie boli, co jest ważne dla Ciebie, słucham także tego czego nie mówisz. Kiedy Ciebie słucham - słucham z uwagą. Gdy mówisz do mnie - słucham, gdy zaś zagadujesz mnie sobą - zaczynam się bronić. Inwazja.
Inwazja słowa.
Inwazja rad.
Inwazja teorii.
Inwazja doświadczenia.
Inwazja morałów.
Inwazja wieku.
Inwazja.

Zacznij słuchać i rozmawiać. Zacznij i zadziw się tym jak wiele jeszcze świat ma Ci do opowiedzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz